Sunday, April 26, 2009

倒霉


近日来,
我的家人与亲戚都发生不如意的事.

妈咪才刚动手术完毕,
现在轮到我阿姨了.
她开刀的地方是在子宫,
那个瘤是8CM大!!
我妈前几年也有一粒瘤在子宫,
那时只有4CM大,
妈动完手术,
护士拿那个4CM的瘤给我们看,
很大!

今天她们一直讨论动手术的事,
还分享自己开刀的经验=_=
阿姨她很怕,
因为是第一次动手术.

我妈的家族很多女子子宫都长肿瘤,
还有喉咙也是.
我妈说有这些遗传基因,
所以很小心,
但是还是有在那些部位长肿瘤,
幸运的是都是良性的而且也割掉了. ^-^

我爸那里也跟妈一样有遗传,
所以爸妈担心我们,
时常告诉我们要注意身体健康.>_<
阿姨动手术是在5月1号,
好像很多事都在当天发生...=_=

* sorry, i cant go to the prom night.
my parents wont let me d.
and i also dun have any formal clothes.
dun have any friends there sure boring + all bigger than me. >.<

*sorry for cant go out.
u better go see doctor first.
dun just always play only.
many ppl worry about u especially your mum.
heart pain is not a small problem.

No comments: